DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

niedziela, 14 kwietnia 2013

DECOUPAGE- TOALETKA

Witam Was po krótkiej przerwie,

Byłam strasznie zabiegana więc nie miałam czasu żeby pokazać nad czym pracowałam. Troszeczkę się tego nazbierało ale pomalutku, po kolei będę prezetować moje prace. Zaczynam od toaletki z trzema przegrodami i lusterkiem...strasznie spodobał mi się kształt tej skrzyneczki i musiałam ją mieć... miałam jednak problem z wyborem odpowiedniego motywu gdyż spód koniecznie miał być bejcowany... po długich chwilach zastanawiania się wybór padł na motylki... Ocenę ostatecznego wyglądu pozostawiam jednak Wam...


Miłego wieczoru, jutro wracam z kolejną pracą :)

18 komentarzy:

  1. Jest przepiękna:) Sama chciałabym taką :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wygląda świetnie. Motyw się pięknie prezentuje. Strasznie podoba mi się efekt błyszczącego wieka. Zastanawiam się jaki lakier używasz, żeby coś takiego uzyskać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na wieczku jest kilka warst lakieru natryskowego, który jest szlifowany przed nałożeniem kolejnej warstwy...Miłego wieczoru :*

      Usuń
    2. Ja mam lakier do drewna z budowlanego i też szlifuję aż do uzyskania zadowalającego mnie efektu, ale tak dobrze to nie wygląda. Chyba muszę zaopatrzyć się w lakier natryskowy bo u Ciebie wygląda to po prostu świetnie. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Przecudny motyw na wieku :) cała skrzyneczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, trafny wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutka praca. Pozdrawiam Benka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oi Dorgia. Quanto tempo... Estava com saudades de ver seus maravilhosos trabalhos em decoupage.
    Que caixa linda! Parabéns! Você fez um belo trabalho!
    Beijo. Tenha uma linda semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. FICOU LINDONA AMIGA,PARABÉNS,VOCÊ SER MUITO TALENTOSA VIU?BOA SEMANA.BEIJOS.VALÉRIA.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jest przesliczna, super motyw wybrałaś:) istna wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna! :D
    aż brak mi słów - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna taka delikatna i zarazem elegancka

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna. Delikatna, kobieca, ale nie banalna.
    Fajnym pomysłem było dodanie sznurka na boki wieczka.
    Lakier natryskowy czyli areograf? czy inny sprzęt?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułka prześliczna, a motyw na wieczku- powalający!! Cieszę się, że dołączyłaś do mojej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna toaletka, podoba mi się bardzo ten kwiatowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń