DORGIA

UWAGA!!! Wszystkie prace, zdjęcia i teksty publikowane na blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność. Nie zezwalam na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie.

czwartek, 24 stycznia 2013

DECOUPAGE- SZKATUŁKA Z SERDUSZKAMI

Chciałam Wam dziś pokazać kolejną szkatułkę. Niestety znowu zdjęcia robione w pośpiechu i przy kiepskim świetle ;-/... Obiecuję, że się poprawię i w weekend zrobię zdjęcia moich kolejnych prac, które czekają na publikację, w świetle dziennym . Na początku miałam obawy czy ten motyw będzie pasował do bejcowanego dołu ale koleżanka dla której robiłam to pudełeczko koniecznie chciała takie dno szkatułki i ten motyw. Kiedy udało mi się ją namówić na zmianę postanowiłam jednak spróbować pierwotną wersję iii...nie żałuję, jestem bardzo zadowolona z efektu :)


Na koniec pochwalę się jeszcze wyróżnieniami, które ostatnio otrzymałam od Ani, Zuzi i Ani. Bardzo Wam dziękuję Kochane. Nie przekażę ich dalej żeby uniknąć powielania. Wszystkie zasługujecie na wyróżnienie.

18 komentarzy:

  1. śliczne:) bardzo fajny motyw, niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Linda, romântica, delicada. Assim defino esta lindo caixa. Parabéns, Dorgia!
    Beijos.

    baudaarteira.blogspot.com

    Isabel Ramalho

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wyszło ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne, jak spojrzałam na pierwszą fotę to myślałam, że to serduszka drewniane albo z masy solnej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna szkatułka! Jesteś bardzo dokładna - twoje prace wygladają bezbłędnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, wygląda bardzo ciekawie,tak trójwymiarowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie. Bardzo ładny motyw.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny 3 wymiarowy efekt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne:) Jest bardzo oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami warto ugiąć się pod presją - jak widać na załączonych zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna. Taka już walentynkowa!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne.. serduszka jak w 3D.. myślałam, że są faktycznie naklejone oddzielne serca ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny motyw znalazlas, bardzo przestrzenny

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka wygląda super, motyw, który zastosowałaś daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna szkatułka, wygląda jak w 3D :) Bardzo mi się podoba ten motyw, rewelacyjnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna szkatułka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń